Missie

Bij Podium organiseren studenten events voor studenten, waar ze samen hun rol onderzoeken in de wereld van morgen.

De culturele en maatschappelijke events van Podium brengen studenten naast hun studie met elkaar en de wereld in contact. Student-assistenten bepalen wat een podium verdient, professioneel georganiseerd onder begeleiding van coördinatoren. Via de programmapijlers Verbinding, Verdieping, Innovatie en Inspiratie bieden de events een afwisselende mix van diepgang en ontspanning.

Visie

Podium draagt bij aan een hogeschool vol betrokken studenten die zich verbonden voelen met de wereld om hen heen.

Podium vergroot de betrokkenheid van een brede groep HU-studenten – bij elkaar, bij de HU en bij de maatschappij. Want de zoektocht naar je rol op deze aardbol is veel leuker samen dan alleen!

enEnglish