web

1 Uur Over…

1 Uur Over is een gespreksprogramma van Hogeschool Utrecht dat gemaakt wordt door SSC (Student Support Centre) en Podium. Elke keer nodigen wij een gast uit om aan tafel te gaan zitten met studenten om een low-key gesprek aan te gaan over een welzijnsonderwerp, zoals mentale gezondheid, tolerantie op het gebied van gender en seksualiteit, veerkracht, rouw of verbinding. We gaan in gesprek met filosofen, leraren, activisten; you name it! Studenten die affiniteit hebben met het onderwerp, of er juist helemaal niet mee bekend zijn, kunnen al hun vragen stellen aan de expert. Zo ontstaat er een relaxed, laagdrempelig en informatief gesprek! Student Support Centre biedt verschillende manieren van ondersteuning die een bijdrage leveren aan het welzijn van de HU student.